فریاد قلعه‌نویی بر سر تیموریان و فرار عمران‌زاده از دست مجیدی

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

فریاد قلعه‌نویی بر سر تیموریان و فرار عمران‌زاده از دست مجیدی

فریاد قلعه‌نویی بر سر تیموریان و فرار عمران‌زاده از دست مجیدی

تمرین تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار این تیم مقابل صبای قم برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، در این تمرین که از ساعت 18:30 در کمپ باشگاه استقلال (مرحوم ناصر حجازی) برگزار شد مجید صالح در شروع تمرین دقایقی کوتاه برای بازیکنان صحبت کرد و بعد از آن تمرین استقلال آغاز شد. البته بلافاصله بعد از شروع شدن تمرین استقلال امیر قلعه‌نویی خود را به زمین کمپ محل تمرین رساند.

در شروع تمرین بازیکنان در سه گروه زیر نظر حاج‌قاسم مربی بدنساز این تیم در مسافت‌های کوتاه شروع به دویدن و انجام کارهای کششی و استقامتی پرداختند. بعد از آن بازیکنان در کارهای تیمی به دادن پاس‌های زیگزاگی و حرکت اورلب پرداختند. پاسهای زیگزاگی که بازیکنان استقلال در این بخش به هم می‌دادند در نهایت به دروازه‌بانان استقلال می‌رسید که مهدی رحمتی و حسینی بودند.

پس از آن بازیکنان ضمن ارسال پاس‌های زیگزاگی به یکدیگر تمرین سرزنی را نیز مرور کردند. بخش بعدی تمرین بازیکنان مجددا به سه گروه تقسیم شده و به بازی آقاوسط پرداختند که مربیان تاکید ویژه‌ای روی بازی تک‌ضرب از سوی بازیکنان داشتند. جالب اینکه امیر قلعه‌نویی و کریم بوستانی به همراه ایمان عالمی از اعضای کادر فنی استقلال نیز در این بخش از تمرین خودشان جزو گروه‌ها شده و تمرین می‌کردند.

در جریان این تمرین به دستور کادر فنی بازیکنان مجددا به دو گروه تقسیم شده و در مسافت‌های کوتاه با مانع کارهای سرعتی را انجام می‌دادند و دوباره به بازی آقاوسط می‌پرداختند.

*قرار بود تمرین امروز پشت درهای بسته برگزار شود اما با صلاحدید کادر فنی تماشاگران مجوز ورود به کمپ استقلال را دریافت کردند. این تماشاگران حدود 300 نفر بودند.

*دکتر امین نوروزی پزشک تیم استقلال اعلام کرد هاشم بیک‌زاده و ساموئل دو بازیکن مصدوم تیم استقلال بعد از بازی برابر صبای قم تمرینات سبک خود را آغاز خواهند کرد اما جمشیدیان بعد از عمل جراحی که داشت فعلا 10 روز است که دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد و چند هفته دیگر زمان می‌برد تا به شرایط آرمانی برسد.

*در اوایل تمرین مهدی رحمتی در حالی که تمرینات خود را زیر نظر بابازاده مربی دروازه‌بانان استقلال انجام می داد از ناحیه پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شد اما بعد از مداوای دکتر نوروزی پزشک تیم استقلال به تمرینات بازگشت. رحمتی در اواسط تمرین دوباره دچار آسیب‌دیدگی شد و دکتر نوروزی بار دیگر مداوا روی پای او را انجام داد.

*شاهرخ بیانی و منصور پورحیدری پیشکسوت و مدیر فنی استقلال طبق روال گذشته تمرینات تیم استقلال را از نزدیک تماشا می‌کردند اما مهمان ویژه تمرینات آبی‌پوشان جواد زرینچه بازیکن سابق تیم استقلال بود که در حالی که در صدد بود به سمت سکوهای تماشاگران برود و از آنجا تمرینات استقلال را تماشا کند با نظر مسئولان کمپ استقلال در جایگاه ویژه مربیان نشست.

*در جریان تمرین مجید صالح، لاوره بازیکن خارجی استقلال را از تمرین کنار کشید و دقایقی به صورت خصوصی با او صحبت کرد.

*حسینی دروازه‌بان دوم تیم استقلال که در تمرین روز گذشته غایب بود امروز در تمرینات حاضر شده و در کنار مهدی رحمتی دیگر دروازه‌بان استقلال به تمرین پرداخت.

*بخش بعدی تمرین که به نظر می‌رسید اصلی‌ترین بخش تمرین هم باشد سانتر از جناحین و گلزنی مهاجمان بود. در این بخش از تمرین دروازه‌بانان به نوبت درون دروازه قرار می‌گرفتند حرکت‌هایی از عمیق به سمت دروازه حریف و گلزنی از دیگر شیوه‌های این بخش‌ از تمرین بود.

*در جریان بازی آقاوسط که کری بسیاری بین بازیکنان بود و در حالی که تیموریان برای سایر بازیکنان به شدت کری می‌خواند امیر قلعه‌نویی به او تذکر داد که داد و فریاد زیادی نکند. بعد از این تذکر قلعه‌نویی، تیموریان با صدای آرام‌تری برای بازیکنان استقلال کری‌خوانی می‌کرد.

*در بخش پایانی تمرین که مخصوص گلزنی مهاجمان بود آرش برهانی مهاجم نیمکت نشین این روزهای استقلال از آمادگی بالایی برخوردار بود و بارها مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

*در پایان تمرین امیر قلعه‌نویی به سمت جواد زرینچه رفت و به او حضورش در تمرین استقلال را خوشامد گرفت.

*در اواخر تمرین امیرحسین صادقی مدافع تیم استقلال از ناحیه چشم آسیب‌دیدگی جزئی دید که سریع مورد مداوا قرا گرفت.

*آندرانیک تیموریان و حنیف عمران‌زاده از جمله بازیکنانی بودند که بعد از پایان تمرین به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی روی پای خود یخ گذاشتند.

*در بخش پایانی تمرین بازیکنان به مرور تمرین پنالتی‌زنی پرداختند. در این بخش از تمرین بازیکنان به دو تیم تقسیم شده و به نوبت پنالتی می‌زدند. حنیف عمران‌زاده جزء تیمی بود که فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال هم در آن عضو بود و هنگامی که حنیف‌ عمران‌زاده با ضربه چیپ خود باعث شد رحمتی توپ را بگیرد فرهاد مجیدی از شدت عصبانیت حنیف‌ عمران‌زاده را دنبال کرد اما مجیدی به خاطر سرعت بالای عمران‌زاده در گرفتن او ناکام بود.

*نزدیک به 10 تماشاگر خانم از نزدیک تمرینات امروز استقلال را تماشا می‌کردند.

*تیم استقلال فردا در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم صبای قم خواهد رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 مرداد 1392برچسب:,

] [ 23:39 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه